Rajtantajtan - The russian way

Ikväll är det fest. Igen.

Vi har tänkt på allt. Allt från ohemula mängder mat, och alkohol, till fräcka spellistor på Spotify.
Ja jag säger då det. Vi har till och med planer på att pimpa trapphuset, lägenheten och oss själva. Delar av kvällen kommer, enligt min vän F, att ha ett ryskt tema. Anar att det kan handla om vodka. F är onekligen lite primitiv.

Apropå Ryssland, som på olika vis dyker upp, så hittade jag en "snutt" på Youtube som visar hur det ska gå till när det är fest. Filmens huvudperson håller sig i bakgrunden, men dominerar totalt med sina råheta, och ganska egna, dansmoves. Det går inte att bli annat än impad av en kille som dansar så uthålligt, nästan stoiskt, på en och samma plats hela kvällen. Det är stort, på gränsen till magnifikt.

Vi får hoppas att det blir lika mycket rajtantajtan här ikväll. Det blir det nog.



Kommentarer
Postat av: Mittis

Låter livsfarligt. Inväntar rapport. Hoppas du har kul.

2010-05-09 @ 00:39:06
Postat av: Fredrik Andersson

Jag undrar mest var du hittar dessa galna filmklipp du lägger ut ibland. Att det är på YT fattar jag, men hur söker du?

2010-05-09 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0