Tyck lite synd om mig


En viss Magstar har gått och fått så jävla ont i det där förbannade högerknät igen.
Jag haltar, kvider, suckar och levererar gubbljud varje gång jag reser mig.

Med andra ord råder högsta "tycklitesyndomläge" i mitt hem just nu.
Men ingen verkar ha fattat det utom jag.
Det kan iofs bero på att jag bara har sällskap av en liten hund.

Ialla fall är det därför bloggandet också haltar en del. 
Jag ville bara informera alla trogna bloggbesökare så att ni inte tror att jag börjar slacka av.

Nu väntar dessutom två dagars seminarium.

Kommentarer
Postat av: Mia

Shit, jag har alltid tyckt att du är häftig men att du bloggar med knäna ... WOW!

2010-05-19 @ 17:18:01
Postat av: Daniel

Hoppas det blir bättre snart. Verkar gå lite upp och ner med det där.

2010-05-19 @ 18:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0