Varmt!

Lite ovetandes om livet utanför våningen (efter gårdagens trivsamheter) så klev jag ut genom porten iklädd jeans, pikétröja, kavaj och schal (jo, jag hade kalsonger, sockar och skor också). Såväl kavaj som schal var definitivt överflödiga. Herrejävlar! Det är ju sommarvärme idag!

En hundpromenad, ett bolagsbesök, samt ett inköp av snittblommor, senare så är jag hemma igen. Varm och svettig! Nu: En kall öl på balkongen.

By the way: Jag har tydligen fyllesnarkat å det grövsta inatt. Jag tror gomseglet lossnat, eller så är det bara träningsvärk. Kan man ha det? Önskar er alla en synnerligen bra lördag! Det tänker jag ha.


Kommentarer
Postat av: Thomas T.

"Tappat" låter osannolikt, men kanske någon form av träningsvärk. Ha en trevlig lördagkväll.

2010-05-15 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0