Hej!

Det var ett tag sedan sist. Hoppas ni har hälsan och mår bra.

Jag har tagit mig (som det brukar heta) "vatten över huvudet". Jag har alldeles för många (som det också brukar heta) "järn i elden". Det är inte alltid av godo. Jag har stressmage, sover dåligt, hinner inte blogga, jobbar både på jobbet och hemma, tänker, tänker mer, skriver, skriver mer, pratar, överlägger, levererar...

Det är en vecka kvar innan det lugnar ner sig. Överlever jag nästa onsdag så är det mesta i land. Jag ska inte sätta mig i den här sitsen igen. Men är man bekräftelsenörd, gillar att testa nya saker, nya forum osv, så är det svårt att låta bli att lämna komfortzonen. Man måste utmana sig själv. Man måste våga.

Ser dock fram emot när "vågandet" och "utmanandet", för den här gången, når sitt slut.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Jamen gulle dig, du måste lugna sig.

Pusskramhej.

2010-10-14 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0