Magstar listar

Trodde jag "vuxit ifrån" listor, men tydligen inte...

10 FAVORITER
Färg: Just nu: Grönt och lite orange.
Mat: Sparris, Entrecote, avocado... Gillar så mycket.
Band: "Mothers Finest" funkar alltid.
Film: Många, men "Big Fish" får det bli. Igen.
Bok: "Potensgivarna" av Karin Brunk-Holmqvist. En måbrabok.
Sport: Formel 1.
Årstid: Vår.
Veckodag: Alla är rätt bra, på sitt sätt.
Glassmak: Vanilj. Så tråkig är jag. Eller choklad.
Tid på dygnet: 22.30. Det är en bra tid.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Rätt gladlynt faktiskt, om än lite trött.
Smak: Tandkräm.
Kläder: Blå jeans, blå hood.
Bakgrund: Stadens ljud, bussar människor osv.
Nagellack: Aldrig någonsin.
Tid: 13.57
Omgivning: Lägenhet.
Irritationsobjekt: En viss lista som jag fyller i av någon anledning....

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Det kan man nog säga.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Självklart.
Varit med på tv: Ja, tro´t eller ej. Med Lasse Brandeby och Frank Andersson. Hahaha.
Kysst någon du inte känner: Det har hänt.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min syster.
Du tycker om: Madde, Peter, Eva. Finns ju sååå många jag tycker om.
Du inte gillar: Har ingen hatlista. Borde jag ha det? Är inte så överdrivet förtjust i Jimmy Åkesson.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår, men gillar hösten också. Och vintern. Och sommaren.

1 ÖNSKAN
Att jag ska få avsluta ifyllandet av den här listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0