Vanligaste frågan just nu:

Ska du åka på Pridefestivalen?

Svaret är: Nej, det blir inte så.
Jag har varit där 8-9 ggr under årens lopp, senast förra året.
Tåget har jag sett och gått i, schlagerkvällen också. Jag har festat på olika håll, jag har besökt Patricia, SLM och en hel drös med andra ställen. Nyfikenheten är stillad sedan länge. Det enda som egentligen lockar är att få träffa mina vänner som jag inte ser alltför ofta. Men det går fler tåg. Typ en gång om året. Hehe...

I år väljer jag att vara på annan plats.

Ps. Precis nu, innan jag ens hann publicera detta inlägg ringde telefonen. "Ska vi åka ner på Pride", tjöt Ante... Den som lever får se...  ;)

Kommentarer
Postat av: T&J

Gör som Ante vill. Kom hit. Gästrummet är ledigt!

2011-08-05 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0