Hemma hos mig luktar det illa

Fråga mig inte varför. Jag har inget klockrent svar.
Det kan bero på att fastighetsägaren pluggat samtliga vattenledningar på hela våning 1, dvs under mig, och att vattenlåsen tycker (sådär som vattenlås gör) att torka inte funkar "så jag luktar i stället". Men det illaluktande kan också bero på att soprummet inte tömts på sitt innehåll, dvs med bl.a massa gammelmat från restaurangen på bottenplanet. Andra svar på frågan är att en hel råttkoloni dött inne i någon vägg eller att en kråkfamilj (alt jultomten) fastnat i skorstenen till öppna spisen eller.... Ja ni fattar....

Eller också är det bara så enkelt som min pappa skulle ha svarat på frågan "varför luktar det så illa?". Han skulle utan tvekat sagt "Det beror på att du har munnen under näsan". Ja, vem vet. Det kanske inte är svårare än så. Hepp!

Kommentarer
Postat av: Henke

Hahaha. Rolig farsa!

2011-12-10 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0