Alla hjärtans dag

Egentligen så tycker jag inte att "Alla hjärtans dag" är så mycket att bry sig om, men det är svårt att värja sig då alla, inklusive jag själv, pratar om det på olika vis. Visst är det ett kommersiellt jippo, men man väljer ju själv hur pass mycket man engagerar sig och gynnar mammon.

Jag försökte, efter allt tjat under morgonen, att komma på om det var någon som borde få en en del av mitt hjärta, eller låta vederbörande veta att jag har redan har honom eller henne i mitt hjärterum.
Jag tänkte på de uppenbara hjärtprenumeranterna, dvs familjen och de nära vännerna som jag umgås och träffar hyfsat ofta. Ska jag höra av mig? Njaa.. De vet ju redan hur det ligger till.

Någon annan då?? Hmm... Jo, det finns ju en person som en gång bosatte sig i mitt hjärta och sedan inte flyttade ut. Jag kanske borde... Nej, det borde jag inte! Rättning i ledet! Vi kör vidare på den lite mer hjärtlösa vägen, det är ju den som visat sig funka. ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Du gör ju som du vill och jag som jag vill så här kommer dom ... från mig ... bara för dig ... hjärtan på tråd!



<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3--<3

2011-02-14 @ 12:20:29
Postat av: Marcus

Käärlek till dig, Mangan! :)

2011-02-14 @ 16:42:18
Postat av: MAGSTAR

Tack, Mia. Sött.

Detsamma, Marcus.

2011-02-14 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0