Äntligen helg!

Första veckan på "nya" jobbet är avslutad. Kul, men jobbig.
Chefsjobbet är onekligen varierat. Från offertintag på golvvård till teknik för P2-inspelning av klassisk konsert, och allt däremellan. Ser fram emot helgens firande och tillhörande umgänge. Önskar bara att jag kunde klona mig själv och vara på alla festligheter jag bjudits på samtidigt. Men, men...

Önskar er alla en bra midsommar. Vädret verkar, på de flesta håll, bli ett typiskt svenskt midsommarväder. Jag klagar inte, jag konstaterar. Som sagt. Ha en:


Kommentarer
Postat av: T&J

Vi önskar dig en bra midsommar. Hade varit kul om du kommit till gänget i Sthlm, men vi ses ju senare i sommar. Hälsa. Pussar och kramar.

2011-06-24 @ 15:16:43
Postat av: Anki

Allt gott till dej. Kram.

2011-06-24 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0