Filf?

Läste en artikel om att det amerikanska uttrycket "cougar" nu har nått till Sverige. Enligt artikeln så handlar det om äldre kvinnor som vill ha yngre män som vill ha äldre kvinnor. De skriver: “En cougar är alltså en äldre kvinna som är sexig. Kort och gott. Hon är också klart besläktad med en milf. Det senare är en förkortning för ”mothers i’d like to fuck” (mammor som jag vill ligga med).”


Det var som sjuttsingen! Jag vill i sammanhanget informera om att jag är 8 år äldre än min senaste erövring, och ännu äldre i förhållande till min förra sambo. Jag är således en manlig cougar (så länge vi bara ser på åldersaspekten i alla fall). Min ödmjukhet förbjuder mig att lägga några värderingar i hur sexig jag är. Möjligen är jag också en filf. Det känns bra.

 

PS. För alla eventuella yngre bloggbesökare så vill jag tillägga att när jag skriver “det amerikanska uttrycket” så betyder det att uttrycket kommer från USA. En synnerligen jobbig kamrat brukar vilja förtydliga att man slutade att säga Amerika om USA i början på 1900-talet.


Kommentarer
Postat av: Timo

U sexyyyy.... ;)

2011-06-22 @ 21:06:17
Postat av: du vet vem :P

Får jag fucka med dig? ;)

2011-06-23 @ 16:47:21
Postat av: MAGSTAR

Blind, Timo?

Nej! (eller kanske...) ;)

2011-06-28 @ 09:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0