Just nu

Tänker, funderar, tänker mer, grubblar.
Snart klar.

Ska jag hålla käften ett tag efter drygt 15 års dagligt pratande i allmänhetens tjänst?
Det lutar åt det. Trots att jag trivs nästan löjligt bra så som det funkar just nu.
Nya kollegor. Nygamla kollegor. Gammalt och nytt. Det funkar. Bra.

Men.
Det är ju det där med comfortzonen, att våga lämna den för att vinna, för att leva.
Jag vill testa, göra något annat med all min kompetens i behåll, utmana mig själv.

Jag låtsas tänka, fundera, grubbla.
Egentligen har jag redan bestämt mig.
Klar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lita på din mag-känsla o lycka till! Kramen!

2011-03-10 @ 16:58:10
Postat av: Mia

Ok!



Kan du prata med fingrarna iaf?

2011-03-10 @ 19:02:40
Postat av: Nicke Nyfiken

Ska du sluta på radion? Synd isf.

2011-03-10 @ 21:17:55
Postat av: MAGSTAR

Magkänslan rules. Always.

Fingrarna pratar vidare!

Jag ska inte sluta på SR, bara göra lite annat ett tag.

2011-03-10 @ 22:09:36
Postat av: Therése

Good for you men trist för oss som lyssnar! Önskar dig lycka till med vad du nu antar för utmaningar!!

2011-03-11 @ 10:13:52
Postat av: MAGSTAR

Inga definitiva beslut är tagna. Jag kommer INTE att sluta prata i radio för all evighet, det är alldeles för roligt för det. Men en paus "på ett tag" kan uppstå om det går som tänkt.

2011-03-11 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0