Han fyar

Sitter på bio med en god vän vilket alltid är en upplevelse. Min vän hatar nämligen andra människor. Åtminstone när han går på bio. Och när jag säger hatar så menar jag hatar. Han kan tala om dåliga bioupplevelser i flera år.

Finns det någon i salongen som har godis med papper på, tuggar med öppen mun eller viskar något till stolsgrannen så tittar han med det onda ögat, hytter med pekfingret och säger fy. Ljudligt.

Nu tittar han snett på mig. Han fyar. Kanske är det för att jag bloggar!?


Kommentarer
Postat av: Anomym bioperson

Vill minnas en kille vid namn Magnus som inte var glad för ett par år sedan, i en biolokal, då det prasslades med godispåsar. Sopa rent framför egen dörr! ;)

2011-05-31 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0