Bara en rapport i farten...

Hej Go´vänner! Nu är jag där igen, i den lilla världen av fix & trix.
Det är mycket att göra, och det händer saker hela tiden.
Igår hade mitt (mitt och mitt..) band (jo, jag har ett sådant) en spelning. Det gick allldeles utmärkt. Tänk att man som farbror på dekis kan sjunga i ett par timmar och sedan få betalt för det. Fantastiskt!

Idag vaknade jag upp till (Tadaa!) ett ymnigt snöfall! Lagom till första advent.
Efter det var det slut på lugnet.

Jag tänkte/kom på:
- Är snö = första tågkaoset? Åker till Sthlm i em.
- Borde jag inte ha tvättat pikétröjor och skjortor innan jag packar?
- Hittar inte resväskan... Nä, just det, lånade ut den.
- Måste köpa en ny resväska fast jag har en... :(
- Borde inte en ny vinterjacka ha inköpts då jag slängde mina tre gamla?
- Är det smart att blogga då man har tusen saker att göra?

Svaret på sista frågan är "nej", och därför säger jag tack för nu. Höösch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0