Det är dags. Nu ska jag outa något.

Först var det ju det där Hitler och judarna. Sedan var det Pinochet och diktaturen i Chile. Vidare till Baader-Meinhoff-ligan, terrorism, flygplanskapningar osv. Och därifrån är steget inte långt till att börja prata om Obama och Afghanistan. Och så har vi ju det här med Juholt, Zlatan och massa annat. Det är väl ungefär i de banorna ni kommer tänka.

Men jag tänker ändå ta i. Det är måndag, det är inte december,  och jag är på mitt allra modigaste humör.
Tjong i medlajongen, här kommer det:

Idag ska jag köpa pepparkakor och glögg. Och jag tänker både äta och dricka.
Hepp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra hurra. Bra tycker jag

2011-11-23 @ 12:26:15
Postat av: Robban

Bra Magnus !!!

2011-11-23 @ 12:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0