Party from hell

Jag skulle ju ta det så lugnt, men i helvete heller.
Gårdagskvällen förvadlades till en brakfest. Dekadent så det förslår. Det knullades på toaletter och våldsduschades mitt i natten. Har jag hört... Klockan tre på natten ville nån lyssna på David Bowie och bada badkar. Det hånglades, spelades alldeles för hög musik och fan och hans moster. De sista gästerna vacklade hemåt vid sextiden på morgonen. Parkettgolvet var nerkletat med vin, öl, ost, avocado, syltlök, pesto, citron, tequila, glidmedel, rouge, glitter, mintgelé och pumpa.

En hyfsad fest med andra ord.

Kommentarer
Postat av: DN

Kan jag ha varit där? Gårdagen är diffus och dimmig.

2011-11-06 @ 13:14:59
Postat av: Stefan Eriksson

Det låter som en fest som kommer att kommas i håg. Tycker dom festerna är sällsynta.

2011-11-07 @ 06:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0