När vardag blir helg (och tvärtom)

Dagen efter en trevlig kväll så kan jag ändå inte låta bli att undra hur jag tänkte igår.
Det som verkade så klokt och bra då, ter sig inte fullt lika smart idag.
Hur vettigt var det egentligen att dricka tre flaskor champagne, på två personer, en torsdagkväll då arbetet väntar morgonen efter? Nu ska jag iofs inte klaga, det var trevligt och jag är inte bakfull, bara en smula trött. Som grädde på moset så var det ju krogsväng i förrgår. (Gäsp)

Ikväll blir det "grabbkväll" med Peter, Stefan och Mange (finfina pojkar).
Därefter så måste jag nog vila för att orka med jobb, krogkvällar och champagne när det blir vardag igen. Hepp!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0