Tur att man får välja

Nu blir jag väl ovän med allt och alla.

Jag gillar inte Robert Gustafsson!

Just nu körs det trailers på tv4 inför kvällens premiär av "Gustafsson, 3 tr" (tror jag det var). Då blir det Robert i parti och minut i flera roller, om jag har förstått det rätt. Jag får kväljningar av tanken, som om det inte räcker med en upplaga. Jag kommer inte att titta på tv4 ikväll. Inte.

Varför är det såhär? Jag tycker han är överspelad och tråkig, men alla andra verkar gillar honom.
Det har gått så långt så att jag ryser när jag ser honom köra sin skit gång på gång. Jag får lust att ge honom en smäll och be honom stoppa upp sin dansbands-Roland och Weiron i stolgången. Var hans ambition verkligen att han skulle konkurrera med Stefan och Krister?

Ok, jag erkänner. Han var bra i "Torsk på Tallinn" och inledningsvis i Manegen.
Men det var då det.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Efter att ha tittat på programmet så kan jag inte annat än hålla med. Jag skrattade inte en enda gång.

2011-09-25 @ 20:57:43
Postat av: MAGSTAR

Det var ju det jag sa. Typ. :)

2011-09-25 @ 20:59:09
Postat av: A

Agree...

2011-09-25 @ 21:01:11
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Peter S

Han ju kul! Tänk bara hans imitation av Tony Rickardsson eller Peps. Håller inte med dig.

2011-09-26 @ 12:23:52
Postat av: Therese

Jag fattar inte riktigt hur man tänkte, ge Robert en egen tv-serie NU? 2011? 10 år för sent liksom. Robert och hans "gubbar" har liksom passerat bäst-före-datum...

2011-09-26 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0