Då var det dax att sätta fart igen...

Jag har fortfarande inte lärt mig att 3/4 av min arbetstid sker kvälls- och nattetid.
När jag tittar i mitt schema och ser att jag ska jobba måndag, så blir känslan instinktivt att nu börjar en ny vecka. Men riktigt så funkar det inte. Oftast (3/4, som sagt) så börjar jag, som idag t ex, kl. 20.20. Det betyder att, på sätt och vis, att jag har själva dagen, ni vet tiden på dygnet när man inte behöver reflex, ledig. Iofs så har jag två telefonmöten, en genomgång av ett gäng tidningar (förberedelse), en dejt med dammsugaren och sedan badkaret inbokade, men det gills ju knappt. Tänkte eventuellt också hinna med en fika på stan med en gammal gamäng från tider som flytt...

Hursomhelst: Det är måndag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0