Hur gör jag nu då?

Varje dag på väg till jobbet lyssnar jag på min gamla iPod. Jag sitter på bussen och lyssnar på P1-programmet "På minuten" som jag laddat ner massor med avsnitt av. Jag sitter där och skrattar högt för mig själv. Omgivningen tittar misstänksamt på mig. Tänk att någon som verkar glad och skrattar kan skapa sådan osäkerhet hos omgivningen. Det kan ju iofs bero på att dom inte hör det jag hör.

Nåja. Hursomhelst. Varje avsnitt tar 30 minuter. Bussresan tar ungefär samma tid. Lämpligt. På samma mackapär finns också ca 450 låtar som jag också lyssnar på ibland. Emellertid så har denna ålderstigna tingest börjat bete sig märkligt. Mina tankar säger mig att den snart dör, slutar funka, kaputt.

Alltså. Det mesta som finns i min ipod kan jag vara utan. Men! Det finns några spår som jag inte vill ska gå förlorade. Hur fasen gör man då? Hilfe!   / mvh obegåvad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0