Ögon av is

Alltså. För ett tag sedan så hade jag en s.k "affär". Det var mest på skoj, vi hade roligt ihop, men var överens om att vi inte skulle inleda nåt seriöst. Jag var nämligen rejält osugen på att inleda något allvarligt. Efter en månad började vi ses mer och mer sällan och till slut avslutade vi det hela på ett ganska smidigt sätt. Tyckte jag i alla fall.

Men plötsligt började jag få märkliga telefonsamtal mitt i natten och skumma sms kom lite då och då. Det visade sig till slut att det var han, den där "affären". Vi bestämde oss för att ses igen, och då kröp det fram att han ville att vi skulle fortsätta träffas. Jag började få lite psycho-vibbar (tänk GlennClose i Farlig förbindelse) och avböjde.

Tiden har gått och det har varit lugnt och städat. Jag har fått nåt sms då och då på fyllan, men värre har det inte varit. Förrän igår då jag på eftermiddagen åkte in en sväng till jobbet. Det visar sig då att personen i fråga har sökt jobb hos oss, men på ett annat program (thanks God). 

Han sitter sju meter bort, på andra sidan glasväggen och glor på mig med en blick av is. Hilfe.

Kommentarer
Postat av: Anne

iiiiiiiiiiiiii..... LÄSKIGT!

2012-03-01 @ 14:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0