Satan i gatan!

"Farbrorn som har alla jävla fel, men inte förkylningar" existerar inte.
Han har nämligen fått en förkylning. Just nu ger jag inte många korvören för immunförsvaret i den feta kroppen som heter "min".

Kände redan igår kväll hur det började jäsa inombords, hur halsen irriterade, näsan droppade och nös, huvudet kved av tröttma och begynnande sjuka. Försökte mota eländet med Alvedon, Kan-yang, te, honung, Nezeril osv. Trodde en stund, då jag vaknade imorse, att jag lyckats, tog bussen till jobbet, bara för att sedan märka att bakom skrivbordet hände inte mycket. Hjärnan hade stannat kvar i sängen. Åkte hem och gjorde den sällskap...

Plan: Sätta mig ner, hata snor och månaden februari väldigt intensivt, dränka mig själv i handsprit och muttra svordomar.

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig! Puss!

2012-02-22 @ 13:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0