Vaken

Natten till idag, onsdag, så var det premiär för mig i "Vaken med P3 & P4".
Det är märkligt hur spänd, nervös, osäker, trevande, famlande osv man kan vara i en situation som jag egentligen känner allt för väl. Hjärnan gick på högvarv från början till slut. Inget kändes sådär avslappnat spontant som det brukar göra. Jag har tusentals radioprogram bakom mig, men så kommer jag till en annan stad, ett annat program, andra (och samma) och fler lyssnare, ny studio, nya kamrater, annan teknik att jobba med osv och nästan inget är sig likt. Men det gick bra. Jättebra tyckte somliga, själv tyckte jag att min insats var medioker, men jag tog mig från start till mål utan större fadäser. Puh!

Nu är det gjort. Ikväll kör vi igen.

By the way: Jag måste ju sova också. Gick det bra att göra det kl 04.45 när jag gick till sängs? Nope! Låg och blinkade i mörkret speedad som fan. Blää.

Dagens Stockholmskonstaterande av kille från landet: Klippte mig för 260(!!) kronor.
Hur är det möjligt?

Kommentarer
Postat av: Mia

Awww ... perfekt, du kunde inte ha valt bättre jobb. När herrn ni huset är ute på nattjobb, då hörs vi (eller ialla fall du) i en radio nära min säng. Typ. Lycka <3

Tänk att ha en man i byrån i en ask bland alla grejor ... det blir ju ungefär så och det bästa är att man sätta den på sleepfunktion. Livet är gott.

2012-01-18 @ 22:00:53
Postat av: MAGSTAR

Tack "Mia". Uppskattar din närvaro. Kram. :)

2012-01-19 @ 04:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0