Välkommen!

Du undrar säkert vad det här är för blogg du hamnat på. Ni, bloggbesökare, har ökat i antal den senaste tiden. Jag förstår inte riktigt varför, men konstaterar faktum. Och för att du inte ska behöva läsa hela historien så tänkte jag dra kortversionen här.

Magstar är en kille som passerat 40. Han har ingen officiell kropp (se foto). Han bor i Stockholm f n, där han jobbar på Sveriges två största radiokanaler, P3 & P4. Han har tidigare bl. a jobbat som musiklärare,  försäljare, med missbrukare och som hora. Eller nej. Det sista var inte sant, men det lät roligt. Hora. Kul.

På denna blogg skriver han om sitt liv i stort & smått, om behovet av någon att älska, om tillkortakommanden och motsatsen. Bloggen är som en pytt-i-panna. En blandad kompott. För att göra det intressantare pillar han då och då in referenser till sex, bögliv, fester. Men egentligen är han numer (oftast) ganska stillsam. Han svär ibland lite för mycket och redigerar därför ofta bort svordomar innan blogginlägg publiceras.

Han är glad ibland, ledsen ibland.

Han är lite betuttad i Annika Norlin och Anna Ternheim.

Han envisas ganska ofta med att använda enordsmeningar.

Vet. Inte. Varför.

Han blir väldigt, väldigt glad när folk kommenterar det han skriver, men konstaterar att kommentarerna är väldigt få i förhållande till antalet läsare.

Ja, det var väl ungefär allt. Just nu.

Fortsätt läsa. Om du vill.

Kommentarer
Postat av: Annalena

Förut läste jag din blogg sporadiskt, kanske för att du skriver underhållande, kanske för jag känner/kände dig, kanske för att du är en ganska hyvens grabb, kanske för jag bloggar själv (dock inte så underhållande utan mest om himmel och helvete, vilket visat sig vara mest helvete), kanske för att jag bryr mig mer om vad andra människor gör med dina liv...

Du får bestämma själv vilken anledning du tycker är bäst.

Ha det gott!

2012-04-02 @ 23:04:45
URL: http://ghosty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0