Ny månad! Juli!

Avslutade den förra månaden (Juni.. Kommer ni ihåg den?) med att först åka på en båttur. Jag fick se Sthlm ur ett "vattenperspektiv". I sakta mak gled vi fram genom staden. Allt ser liksom annorlunda ut, men ändå samma... Vi passerade bl.a Riksdagshuset, Reimersholme, ankrade i Vinterviken, där vi käkade lunch på däck, innan vi åkte vidare mot Drottningholm. Det mesta var/är väldigt vackert. Grönt är skönt!
 
Här bor Kungen...
 
Men inte nog med det, båtturen alltså. Fick ett samtal från min vän Lena som lånat en bil och undrade om jag ville åka med till "Stockholm Quality Outlet" i Barkarby. "Självklart" sa jag, hoppade i ett par jeans, kollade plånkan och drog iväg. Det där senaste momentet (med plånkan) var onödigt. Jag måste vara den ende besökaren, någonsin, som inte köpte något alls! Det blev liksom för mycket. Jag såg inte skogen för alla träd... Well, det var ju trevligt iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0