7 nätter och funderingar

Jag är inne i den s.k "7-nätterssvängen". Det betyder sju nattpass sju nätter i följd. Det innebär att jag inte hinner med att ex blogga. Bara lite. I stora drag så jobbar jag mellan kl 20 och 07. Efter det orkar man inte så mycket mer än att sova i väntan på bussen som tar mig tillbaka till Radiohuset för nästa pass.

Apropå jobb. Jäklar vad det strular. Jag vet fortfarande inte vad jag ska jobba med i höst. Jag vet inte ens vart jag styr kosan. Det kanske blir Sthlm och Svall i en god mix. Det kanske blir bara Svall. Jag kanske ska jobba som projektledare. Jag kanske ska göra något helt annat. Så såg det ut tills i fredags. Då dök ännu en aktör upp på arenan. Jag blev erbjuden jobb på Gotland. Det kändes lite lustigt eftersom jag tänkt tanken flera gånger då jag var där "Hmm.. Jag kanske borde jobba här ett tag..". Allt liksom spretar.

Till råga på allt så måste jag fundera på bostad. Men eftersom jag inte vet i vilken stad jag ska jobba så kan jag ju heller inte leta fokuserat.

Jag rundar av nu. Det är villervalla i kupan. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Perfekt att du jobbar natten nu precis samtidigt som herr P gör det vilket betyder att jag kan lyssna på dig hur länge jag vill ... vilket betyder att jag är en zombie på jobbet :) Just det.

2012-06-20 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0