Tisdag

Jag känner en viss förnöjsamhet i det faktum att sommarvädret ser ut som det gör. Det gäller i alla fall idag. Jag har nämligen inte tid att ha det där dåliga samvetet som jag brukar få när solen skiner och jag har annat att göra än att låta solens strålar smeka min hud.
 
Vad är det då jag gör som är så viktigt, som tar tid, som måste prioriteras?
 
Jo, jag betalar räkningar, städar och tvättar. Efter en vecka på Gotland, följt av en snabbvisit i Sundsvall och sedan sju nätters arbete, så finns det en del att ta tag i. Det är det jag roar mig med idag. Så spännande är mitt liv. Jojomensan.
 
Ett tag såg det ut som jag (lite motvilligt) skulle se Allsång på Skansen live, men det blev inställt. Tack för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0