Bakfull

Märks det att jag väntar (se tidigare inlägg) och blir makalöst passiv av det? Jag gör inget vettigt, bara väntar, surfar planlöst och bloggar.

Inser viktigheten i att jag lämnar ledigheten för att jobba. Jag vet fan inte hur man förvaltar en ledighet. Jag bara väntar (återigen) på att ledigheten ska ta slut så att jag får struktur på tillvaron. Bestämde mig för att inte gå ut på någon form av nöje igår och tackade nej till umgänge. Tog ist en promenad på eftermiddagen och placerade mig efter det i soffan. Jag trodde därför jag skulle känna mig utvilad idag, men det är precis tvärtom.

Resultat: Jag är sjukt seg i huvudet. Känner mig ofräsch. Luften känns kladdig och jag går runt hålögd, sur, fet, blek och lite deppig.

Jag tror banne mig att jag har gått och blivit bakfull av ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0