Call me Globetrotter...

Nämen sisådär! Ett gäng resor bokade och betalda.
Satte mig bestämt ner med bankdosan i högsta hugg och startade datorn. Klart!

Visst låter det spännande!? Jag har en god vän som så gott som varje dag, på Facebook, skriver om sina resebokningar. Den senaste tiden har det handlat destinationer som Singapore, Borneo, Tioman Island, Bali, Normandie och några till. I mitt fall är det lite mer... Ja, låt oss kalla det "jordnära destinationer och resmål".

Sundsvall, Visby, Härnösand. Hur låter det?. Futtigt? Till Visby har jag faktiskt bokat tre (3!!) resor, m a o lika många till Nynäshamn. Basånivet!

Ps. Mer spänning! Jag har även bokat en bil till junivistelsen på Gotland. Får gåshud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0