Hej kära dagbok

Gårdagen förflöt i ett lugnt trevligt tempo. Sov länge, tog en promenad och sedan åt jag middag med P som är en av mina bästa vänner. Vi kryddade aftonen med bikramyoga och massage. Kände efteråt hur viktigt och skönt det är att umgås med vänner, inte bara arbetskamrater. Det var som om ett stort skruvstäd inne i kroppen släppte sitt grepp, och vips så kändes livet lite enklare. Tror det är det där som kallas kärlek som visade sig. Hade nästan glömt hur vänskaplig kärlek smakar, och hur viktig den är.

Idag vaknade jag och kände hur energin återkommit. Tog itu med veckosaneringen av min bostad. Lade till några bonusmoment bara för att det kändes ok.

Men hörrni: Faan vad det blåser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0