Mail

Nästan alla som skriver mail till mig, framförallt radiolyssnare, börjar med att skriva Du får säkert jättemånga mail så jag förstår om du inte har tid att svara.

Jag vill börja med att berätta att jag inte får överdrivet många mail. Eller: Jobbmailen med information är många, men de personliga lyssnarmailen är kanske 20 i veckan. Skriv gärna fler. Jag gillar läsa "brev", ta del av andras funderingar, önskemål, tyckanden osv.

De senaste veckorna har jag dock varit jättedålig på att svara på de få mail jag fått. Känns lite pinsamt eftersom jag just berättat att jag inte får så många.

Jag lovar att svara. Promise. I morgon.
Det är, trots allt, lördag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0