Snart

Det är inte helt enkelt att planera vissa saker när man inte längre har en bil.
Planerade, som jag berättade i ett inlägg för ett par veckor sedan, mina Gotlandsresor fram till årsskiftet. Nu är det mer konkret. Börjar med junivistelsen. Vilka dagar som gäller är inget problem. 10 dagar i tystnad, ensamhet och utan dator är inskrivna i almanackan. Jag ska klippa gräs, titta på träd, lukta på blommor, se havet... MEN... Det är ju det där med bil...

Ska jag köpa en billig billig bil som klarar transporten mellan Visby och Fröjel och låter mig göra mina återkommande utflykter längs Ekstakusten?
Eller: Är det dax att köpa en "riktig" bil igen?
Eller: Ska jag hyra en bil?
Eller: Ska jag låna en bil? Av vem isf...

Beslut måste tas snart. Väldigt snart. Ibland gillar jag inte snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0