Tröttelitrött

Orkade inte plita ner något här på bloggen igår. Min dag som hovreporter på Slottsbacken var lång och krävande. Det skulle castas (fixa medverkande) gäster ur åskådarleden. I mitt manus stod det bl.a: KVINNA MAN TYSK. Det blev kvinna, man, finne, men det funkade det med. Liknande "beställningar" för varje ingång. Mellan de ljudliga uppdragen så var jag fotograf, allt ska ju webbas... Jag kan säkert kallas mycket, men fotograf är jag inte...

Efter avslutat uppdrag var de full fräs tillbaka till radiohuset, överlämning av bilder, utvärdering av dagen tillsammans med Lotta Bromé och de andra. Efter det svettades jag hemåt och somnade en timme.

Kvällen bestod av ESC semifinal 1 från Baku tillsammans med vänner i Hammarby sjöstad. Efter det snabbt hem för att sedan medverka i "Vaken m P3 & P4" med en rapport från dagens händelser vid slottet.

Så vad har vi lärt oss idag: Man svettas mycket då man är tjock, måste röra sig, vistas i solen och ha kavaj. Samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0