Stön


Ni som hänger med hyfsat här på bloggen kanske kommer ihåg inlägget med mina funderingar om en eventuell aktivering av mitt gymkort. Första steget, eller kanske sista, är taget.

Gick till gymmet (inte för att spänna mina senor med fett på) för att kolla hur utrustningen funkar, vilka maskiner som finns att tillgå osv. Som gammal gymmare är jag ju lite petig (höhö). På maskinerna var det inget fel, men där inne fanns också  stans läskigaste belgian-blue-tjur som stönade på gränsen till skrek. Jag gillar inte folk som stönar på gymmet. Stönar gör man efter en mäktig ostbricka eller entrecote med bea, eller om man tvingas se på "Kändisdjungeln".

Vi får se hur det blir med gymmandet.

Kommentarer
Postat av: GG

jag kan komma på fler stöntillfällen. :)

2009-10-04 @ 03:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0